טיפים לבחירת להקה לחתונה דתית

האולם, הקייטרינג, ההגברה,התאורה, הצילום ושאר השירותים השונים כבר סגורים,  אך רק דבר עוד טרם נסגר והוא להקה לחתונה דתית. מאחר שמדובר על לב ליבה של הערב מבחינת החלק האומנותי של האירוע, חשוב לבחור להקה דתית שתדע לעשות שמח, להפעיל את הקהל ולגרום לו לעמוד על הרגליים לרקוד ולשיר עד השעות הקטנות של בוקר. עם בחירה נכונה של להקה דתית לחתונה תוכלו לעשות זאת, כל מה שאתם צריכים זה פשוט ליישם כמה טיפים חשובים בעת בחירת להקה לחתונה דתית ולפעול על פיהם. בפוסט זה תמצאו כמה טיפים חשובים בעת בחירת להקה לחתונה דתית אשר יעזרו לכם למצוא את הלהקה הטובה ביותר לאירוע שלכם.

עמידה בתקציב אישי

לפני שאתם מחליטים על בחירת להקה לחתונה דתית חשוב שתגיעו עם תקציב אישי ולא תחרגו ממנו, במיוחד אם מדובר על זוג צעיר שממן את החתונה לבד מכספו ללא עזרה של המשפחה.  אתם לא חייבים לשכור את שירותי הלהקה היוקרתיים ביותר, אתם יכולים לשכור שירותים במחיר בינוני שהוא לא גבוה מדיי. לרוב הלהקות היקרות הן הלהקות הוותיקות ביותר בשוק ולכן הן גובות מחיר גבוה. לעומתה להקה בתקציב נמוך היא להקה לא מוכרת ומבוקשת ועל כן היא גובה מחיר נמוך יותר.

תכנון ותיאום

חשוב שתחליטו ביניכם לגבי הלהקה עצמה, כלומר כמה נגנים אתם רוצים? אילו סגנונות מוזיקה אתם רוצים שהלהקה תנגן בין אם זה מסורתי, מודרני או דתי? האם חשוב לכם כלי נגינה מיוחדים שישולבו בהופעה? האם יש שירים ספציפיים שאתם רוצים באירוע שלכם שהם ינגנו? לאחר שתענו על כל שאלות אלה תדעו איזה להקה אתם מחפשים ומה חשוב לכם בלהקה שאתם עומדים לשכור את שירותיה.

מי הקהל באירוע שלכם?

חשוב שתדעו מי הקהל באירוע שלכם, האם מדובר על קהל מסורתי? קהל חרדי? או קהל דתי? חשוב שתדעו את איזה כמות אנשים הולכים להגיע לאירוע והאם הם חרדים, מסורתיים או דתיים, בהתאם לכך תוכלו לבחור את הלהקה שמתאימה לסוג קהל זה. כמו כן, תוכלו תמיד לשלב עם הלהקה די ג'יי.

קירבה לאזור האירוע

להקה שקרובה לאזור האירוע לא תגבה תוספת מרחק במידה ויש לשנע נגנים וציוד הגברה למרחקים גדולים, דבר זה יחסוך לכם הוצאות רבות ואף ייתן לכם יתרון בכך שגם אם יאחרו לאירוע הם קרובים אליכם ולא ייקח להם הרבה זמן להגיע.

בקשות מיוחדות באירוע

חשוב שלהקה שאתם בוחרים תבצע בקשות מיוחדות שיש לכם או להקהל לגבי שירים מסוימים. הקפידו להעלות נושא זה בטרם תסגרו עם הלהקה. מומלץ להכין אף רשימה בבית ולעבור עליה עם הלהקה על מנת לבדוק אם השירים שאתם רוצים באירוע אפשריים מבחינת הלהקה.

סקר שוק

חושב לבצע סקר שוק בטרם תחליטו על להקה. ככל שתבררו ותיקחו הצעות מחיר מכמה שיותר להקות דתיות כך תוכלו להגיע למסקנה איזה להקה אתם רוצים שתופיע אצלכם בחתונה. חשוב שתכינו לכם רשימת שאלות בנקודות על מנת שתוכלו לברר עם הנציג לגבי הלהקה. חשוב שתבררו אם הלהקה תוכל להגיע למקום האירוע, האם היא זמינה בתאריך שאתם עושים את האירוע, מה הסגנון שלה ועוד. אם תצאו לשטח לשמוע את הלהקה תוכלו לקבל תמונה ברורה יותר לגבי הלהקה עצמה. לכן חשוב שתיפגשו עם נציג הלהקה ותראו פרזנטציה של הלהקה ואף תהיו נוכחים באירוע שבו היא מופיעה.

מחירי תוספות זמן

חשוב שתבררו מה מחירי התוספות זמן שהלהקה גובה עליהם כסף. אתם עלולים לשלם על תוספת זמן בלי שתהיו מודעים לכך. לכן חשוב לסכם עם החברה את הזמן בו הלקה מופיעה על הבמה ללא תוספת זמן. וכן לברר כמה עולה תוספת זמן מעבר למופע שסיכמתם עם נציג הלהקה. יכול להיות שתצטרכו להוסיף תשלום מעבר לשעת עבודה מסוימת או אחרי פרק זמן מוגדר של נגינה, לכן על מנת לא להיות מופתעים יש לברר זאת מראש.

שיקולים מוסיקלים

בדר"כ להקה מונה בין 5-7 נגנים. ככל שההרכב גדול יותר מאשר 7 נגנים התשלום על הלהקה הוא גבוהה יותר. לא תמיד צריכים יותר מ-7 נגנים, ישנם אירועים שמספיק אפילו 5 נגנים במיוחד באירועים קטנים. אך אם מדובר על אירוע גדול ורב משתתפים תצטרכו יותר מ-7 נגנים על מנת שישמעו אותם באולם.

המלצות של אנשים קרובים

דבר חשוב מאוד בטרם אתם בוחרים להקה ומתחילים בתהליך עצמו הוא המלצות לגבי להקות דתיות. תמיד כדאי להיעזר בהמלצת חברים, משפחה, עמיתים לעבודה, שכנים ועוד אשר יצא להם להיעזר בשירותי הלהקה. המלצות על להקות טובות יעזרו לכם לקבל החלטה לגבי הלהקה שאתם רוצים שתופיע באירוע שלכם.

כתיבת תגובה